سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخصِ آزرمگینِ بردبارِ عفیفِ خودْ نگهدار را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :85
بازدید دیروز :61
کل بازدید :497678
تعداد کل یاداشته ها : 243
103/2/11
4:57 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فواد[114]
در باغ شهادت را نبسته اند. کلیدش را هم کسی نشکسته است. جنگ همان جنگ است. از آغاز تاریخ تا پایان آن همواره نزاعی بین حق و باطل وجود داشته و خواهد داشت. جنگ ادامه دارد. تنها این مختصات جنگ است که تغییر می کند و این ماییم که باید زمین جدید بازی را خوب بشناسیم. باید جبهه ها را پیدا کنیم. سکوت در این میدان جایز نیست. نشستن به منزله همراهی با دشمن است. باید برخیزیم. زمانی کشور به کسانی نیاز داشت که سلاح بر دوش بگیرند. امروز به کسانی نیاز دارد که تولید علم را کلید بزنند؛ به کسانی که مقابل منافقان داخلی بایستند؛ به کسانی که مقابل اندیشه های فاسد وارداتی قد علم کنند؛ به کسانی که از گفتمان انقلاب دفاع کنند؛ به کسانی که نرم افزار انقلاب را تدوین کنند؛ به کسانی که مقابل انقلابیون شرمنده بایستند؛ به کسانی که حاضر باشند از خودشان عبور کنند؛ به کسانی که حاضر باشند هزینه بدهند؛ به کسانی که فقط با خدایشان معامله کنند.

خبر مایه
پیوند دوستان
 
عاشق آسمونی همفکری این راه بی نهایت وبلاگ گروهی فصل انتظار مکاشفه آخرالزمان و منتظران ظهور یک لحظه با یک طلبه! بتلیجه ● بندیر ● سجاده ای پر از یاس در کوی بی نشان ها د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازگذار جبهه وبلاگی غدیر ● رایحه ● جاکفشی عروج تخریبچی هیات محبان بقیةالله روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه شلمچه جاده خاطره ها .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رنگارنگه یک فنجان شعر سلام شهدا سرافرازان یک ایحسب الانسان ان یترک سدی «نجوای شبانه» رند نور توشه آخرت نشانه ساحل نشین اشک بچّه شهید (به یاد شهدا) شهدای دفاع مقدس شهید قنبر امانی چفیه استشهادی خط سوم نگاه منتظر مرصاد صفحات خط خطی فرشتگان رنجور در حسرت شهادت قبیله ی زمین شریعت پاینده کلک بهار مهندسی متالورژِی فدایی سید علی از فرش تا عرش بر و بچه های ارزشی دوزخیان زمین شش گوشه نه آبی .. نه خاکی یا زهرا(س) یادگار آل یاسین نورهدایت امیدزهرا هامون و تفتان صبح دیگری در راه است .... شاهد کشکول سیب گلاب نسیم وحی عوامل پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟ عکس جالب مهدیار دات بسیجی کبوترانه من هیچم علوم قرآنی Quranic Sciences آفرینش قاضی مالخر خاطرات باور نکردنی یک حاج اقا حزب اللهی مدرنیته گنجینه قصار خودت va خودم .: حرف دل :. کجایید ای شهیدان خدایی ● باد صبا ● سیب سرخ انتظار فوتوبلاگ وصال نشانه های ظهور موعود پرواز نیلوفرعاشق طلبه میلیونر حریم یاس یکدلی در سفر زندگی شهید امر به معروف زوبونی عشق حسین(ع) و در باره ی معصومین نیم پلاک یعنی شهید وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا وبلاگ ایران اسلام در گوشی با خدا مشهد وبلاگ خاطرات مخلصات سوخته دل با معرفت ترنم بهاری یادداشت پرس و جو حاج صالح رهپویان وصال تمنای وصال بیقرار ظهور امتداد استخاره با قرآن مداحی و مولودی پایگاه اطلاع رسانی استاد انصاریان تجلی اعظم شیعه نیوز شبهای پیشاور بهترین ها امام موسی صدر شهید چمران سایت اطلاع رسانی استاد مصباح یزدی گل گفته معبر خدای که به ما لبخند میزند بسیج . خودباوری . شکوفائی و نوآوری واحد106 لشگرامام حسین وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا گنجینه معرفت بی قرار سلام113 آفتاب مهربانی فرزند شهید بسیجی مردان بی ادعا بسم رب المهدی ما زنده ایم مبلّغ مجمع فرهنگی مذهبی بهشت نور .::: مجاهدین ولایت :::. شجره طیبه قدسیان شمیم رضوان نقطه رهایی رایحه وصال فاطمه برترین بانوی جهان ستاد یادواره شهدای ارسباران جهان شناسی رهرو شهیدان

 

 

سال 2007 م. خبری عجیب روی تلکس‌های خبری قرار گرفت. در این خبر آمده بود، که مجموعة پیش‌گویی‌هایی «نوستر آداموس»، پیش‌گوی معروف، در کتابخانة «رم» کشف شده است. طیّ پانصد سال گذشته، این کتاب در کتابخانة رم وجود داشته و مسئولان کتابخانه از وجود آن بی‌خبر بوده‌اند و به طور اتّفاقی در آن سال این نسخة منحصر به فرد کشف شده است؛ گویا نگه‌داری کتب در آن کتابخانه، همانند کشاورزی در مزرعه است که با زیر و رو کردن خاک برای کاشتن گیاهان هر از چندگاهی چیزی هم کشف می‌شود.   

 

 
 
سیزدهم نوامبر سال 2009 م. فیلمی به کارگردانی رولند امریچ در «آمریکا» به نمایش در آمد که نظر بسیاری را جلب نمود و مدّتی بعد این فیلم در دسترس مخاطبان دیگر کشورهای جهان و از جمله ایرانیان قرار گرفت؛ فیلمی که به نحوی، زمانی نه چندان دور را وقت پایان جهان معرفی می‌کرد. 2012 یکی از گران‌ترین فیلم‌های سال گذشتة هالیوود بود که با هزینه‌ای 200 میلیون دلاری تهیّه و تولید شد. در لابه لای آمارها، فیلم «آواتار» را می‌توان مشاهده کرد که با رقم 240 میلیون دلار در رتبة قبل از 2012 قرار دارد.

معمولاً فیلم‌های هالیوود بخش عمدة درآمد ناشی از اکران خود را در کشور آمریکا به دست می‌آورند؛ برای نمونه فیلم آواتار تنها در آمریکا 800 میلیون دلار به فروش رفت. یکی از نکات جالبی که دربارة فیلم 2012 می‌توان طرح کرد، این است که، فیلم یاد شده پس از اکران با اقبال عمومی مردم آمریکا مواجه نشد و نتوانست بیش از 166 میلیون دلار فروش داشته باشد و اگر 600 میلیون دلار فروش در دیگر کشورها و به خصوص «چین» و کشورهای «آسیای شرقی» نبود، فیلمی زیان‌ده و نه سودآور به شمار می‌آمد.

  شعار تبلیغی ویژة این فیلم برای مخاطبان این بود:
به ما اخطار داده‌اند! (We Were Warned)
در این نوشتار به دنبال نقد محتوایی فیلم یاد شده نیستیم و تنها برآنیم از پروژه‌ای پرده‌برداری کنیم که چند سالی است در رأس برنامه‌های غرب قرار گرفته و نمایش فیلم 2012 یکی از جزیی‌ترین و ضعیف‌ترین ابعاد و اجزای آن است.

فیلم 2012 را می‌توان نمایی تازه از داستان «کشتی نوح» دانست که در وقت سیل فراگیر جهانی، تنها کسانی که بر آن سوار شده‌اند، نجات می‌یابند. به مدّت 100 روز این فیلم در 3400 سینما به طور هم‌زمان در سراسر آمریکا به نمایش درآمد که در واقع، قطعه‌ای دیگر از پازلی بود که از سال 2001م. چیدن آن شروع شده بود. فیلم «آگاهی» (Knowing) را که اندکی پیش از این فیلم به اکران در آمد نیز، جزیی دیگر از این پازل می‌توان شناسایی کرد. در آن فیلم هم با مجموعه‌ای از تحوّلات خورشیدی و اشعه‌های کیهانی که قرار است در پایان دوران زمین نابود گردد، روبه‌رو می‌شویم. این اتّفاق را کسی پیش‌گویی می‌کند و تنها عدّه‌ای خاص می‌توانند برای عصر تازة زندگی و پس از پایان دوران، نجات یافته و به زمین بهشت شده، باز گردند. شعار مورد استفادة این فیلم نیز بسیار جالب توجّه است:
دانستن، همه چیز است. (Knowing is everything).
 



  •         مقدّمات پروژة 2012

سال 2007 م. خبری عجیب روی تلکس‌های خبری قرار گرفت. در این خبر آمده بود، که مجموعة پیش‌گویی‌هایی «نوستر آداموس»، پیش‌گوی معروف، در کتابخانة «رم» کشف شده است. طیّ پانصد سال گذشته، این کتاب در کتابخانة رم وجود داشته و مسئولان کتابخانه از وجود آن بی‌خبر بوده‌اند و به طور اتّفاقی در آن سال این نسخة منحصر به فرد کشف شده است؛ گویا نگه‌داری کتب در آن کتابخانه، همانند کشاورزی در مزرعه است که با زیر و رو کردن خاک برای کاشتن گیاهان هر از چندگاهی چیزی هم کشف می‌شود. نکتة جالب توجّه این است که برخلاف پیش‌گویی‌های پیشین نوسترآداموس که در قالب رباعی بود، این پیش‌گویی‌ها به صورت هفت نقّاشی آخرالزّمانی است که در آنها حوادثی مانند «رخداد 11 سپتامبر» و «حملة صلیبی آمریکا به عراق» پیش‌گویی شده‌اند. در این باره تبلیغات رسانه‌ای وسیعی انجام شد؛ از جمله پیش‌گویی‌های استخراج شده از این نقاشی‌ها، حوادثی است که زمان وقوع آنها را ساعت 11 و 11 دقیقة بیست و یکمین روز دوازدهمین ماه یعنی 21 دسامبر سال 2012 م. گفته‌اند.

چند سال قبل از این اکتشاف عجیب گفته شده بود، در پی یک هم طرازی کهکشانی (Practical Alignment) دقیقاً در همین ساعت قرار است خورشید در مرکز کهکشان راه شیری قرار گیرد که این حالت هر6000 سال یک بار اتّفاق می‌افتد و به دنبال آن با فعّال‌تر شدن خورشید، جای قطب‌های شمال و جنوب زمین عوض می‌شود. طبیعی است به دنبال این جابه‌جایی، سیستم‌های ارتباطی الکترونیکی مختل و مشکلاتی برای ساکنان زمین پدیدار می‌شود. این پیش‌بینی‌ها نیز در زمرة پیش بینی‌های نجومی پروژة 2012 قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از قطعات مهمّ این پازل را تقویمی تشکیل می‌دهد که گفته می‌شود، حاوی پیش‌گویی‌های چند هزارسالة مایاهاست. آخرین روز این تقویم 21 دسامبر 2012 م. یا همان تاریخ دو پیش‌گویی و پیش‌بینی قبلی است!



  •        زمینه‌سازی هالیوودی برای پروژة 2012

هرچند موارد یاد شده از حدود سال 2004 م. رسانه‌ای و خبری شده‌اند، امّا هالیوود برای زمینه‌سازی و ترویج این پروژه از سال‌ها قبل اقدامات و تولیداتش را شروع کرده و پیش از دیگر همرزمان به میدان آمده است. قبول ادّعاهایی از جنس پروژة 2012  نیازمند آن است که مردم به جادو و رمزگشایی متون و تصاویر باور بیاورند.


اگرچه فیلم‌های هالیوودی بسیاری به موضوع جادو و جادوگری و ترویج آن ‌پرداخته‌اند، امّا به طور شاخص مجموعة «هری پاتر» در تمام این آثار بسیار جلب توجّه می‌کند. تاکنون شش قسمت از مجموعة هری‌ پاتر تولید و اکران شده و هیچ بعید نیست که تولید قسمت‌های دیگر آن نیز در دستور کار قرار گرفته باشد. این مجموعة پرفروش که از سال 2001م. با اقتباس از یک رمان تولید شد، در واقع نسلی را پرورش می‌دهد که کاملاً به جادو باور داشته باشد. اگر با این نگاه فیلم آگاهی (Knowing) را بازنگری کنیم، نکات جالبی به دست خواهیم آورد؛ مثلاً اینکه هر چند برخی از بزرگترها هم از محتوای پیش‌گویی از آینده باخبر می‌شوند، امّا تنها عدّه‌ای خاص و از نسل کودکان پاک هستند که توفیق زندگی در بهشت زمینی را می‌یابند. برای جلوگیری از طولانی شدن مطلب از دیگر فیلم‌ها و سریال‌های متعدّدی که به موضوع جادو و جادوگری می‌پردازند، چشم‌پوشی می‌کنیم و تنها یادآور می‌شویم که تاکنون حجم آنها به قدری بوده است که بتواند یک نسل را به این موضوع باورمند و معتقد کند.

بخش دوم این برنامه، با رمان «رمز داوینچی» رقم می‌خورد. فیلمی که در پی فروش فوق‌العادّة این رمان اکران شده است، ذهن‌ها را به این سمت سوق داده که گویا هدف اصلی از تولید و نمایش این فیلم، طرح این موضوع است که حضرت مسیح(ع) ازدواج کرده و از خود فرزندی به یادگار گذاشته است. الآن که چند سال از اکران اوّلیة فیلم می‌گذرد و دوباره آن را در کنار دیگر آثار و اخبار مرور می‌کنیم، متوجّه می‌شویم که ظاهراً اصلی‌ترین هدفی که در این فیلم دنبال می‌شده، موضوع باورمند کردن مخاطبان به موضوع رمزگشایی از متون و نقّاشی‌هاست و قرار است بینندگان پس از تماشای آن نگاهی دیگر به این موضوع داشته باشند. نکتة جالب این است که دومین اثر دون براون هرچند نامش «فرشتگان و شیاطین» (Angles & Daemons) بود، امّا در ایران با عنوان «داوینچی کد 2» شهرت یافت؛ زیرا علاوه بر آنکه هر دو فیلم را یک نفر تولید کرده است، موضوع هر دو فیلم بحث رمزگشایی از نقّاشی‌های لئوناردو داوینچی است.

مشابه این پروژه را دربارة واقعة 11سپتامبر نیز مشاهده می‌کنیم. در طول چند سال فیلم‌ها و مجموعة مستندهایی دربارة معرفی و زندگی‌نامة نوسترآداموس ساخته و پخش شد، سپس چنین ادّعا کردند که او رخداد انفجار برج‌های دوقلو را پیش‌گویی کرده است و سپس با تأیید این پیش‌گویی بهانه‌ای برای حمله به عراق و افغانستان فراهم گردید.  

  • مستندسازی برای2012
قبل از اینکه پیش‌گویی‌های مصوّر نوسترآداموس کشف شود، در سال 2000م. تولید مستندها و فیلم‌ها دربارة 2012 شروع ‌شد:

ـ یک مستند اسپانیایی؛

ـ فیلم بعدی (Next)؛
این فیلم در ایران فروش زیادی داشته است. شخصی در این فیلم به وضوح آینده را می‌بیند. بازیگر نقش اوّل این فیلم همان بازیگر نقش اوّل فیلم آگاهی است.

ـ مستند 2012 عصر پست مدرن به سوی 2012 (Post modern times toward)
این مستند صراحتاً دربارة سال 2012م. است و از این به بعد وارد سال 2007 م. می‌شویم:

ـ مستند پایان روزگار: 2012, The End of Days
این مستند پس از یافتن نقاشی‌ها ساخته شده و حاکی از اوج گرفتن ماجراست.

ـ من اسطوره‌ام (I am Legend)
موضوع این فیلم صراحتاً دربارة 2012 نیست، امّا به مرور بحث نابودی جهان با یک ویروس کشنده  در این سال به میان می‌آید که ویلاسمیت به عنوان نقش اوّل فیلم برای نجات دادن انسان‌ها تلاش می‌کند. این فیلم فروش فوق العادّه‌ای داشته است.

ـ فیلم چشم (The Eye)
مشابه این فیلم را در تعطیلات نوروز، سال‌ها از تلویزیون دیده‌اید که چشم شخصی را عوض می‌کنند و او توانایی دیدن آینده را پیدا می‌کند. از اینجا وارد سال 2008 م. شده‌ایم.

ـ‌ 2012, روز قیامت (2012 Dooms Day)
این فیلم هم صراحتاً 2012 را روز سقوط و نابودی مطرح می‌کند.آخرین فیلمی که در سال 2008 م. ساخته ‌شد، فیلمی است که به طور غیر مستقیم به این موضوع می‌پردازد:

ـ مسابقة مرگ Death Race

در این فیلم نشان داده می‌شود که در شرایط بحران شدید اقتصادی، میلیاردها نفر کشته می‌شوند. این فیلم در فضای مسابقات اتومبیل‌رانی مطرح می‌شود و فیلم بسیار پُرفروشی بوده است.

تمام این مستندها و فیلم‌ها تا قبل از 2009 م. و ساخته شدن فیلم 2012 م. ساخته شده و همه به نحوی به این موضوع پرداخته‌اند، گویا همانند جرج اورول که نظر ویژه‌ای به سال 1984م. به عنوان سال پایان مدرنیسم داشت، اینان نیز واقعاً سال 2012 م. را سال تحوّلاتی عظیم باور معرفی می‌کنند.

در سال 2009 م. که در دهمین ماه آن؛ یعنی اکتبر، فیلم 2012 به روی پرده می‌رود، شاهد مجموعه فعّالیت‌های منسجم‌تر و گسترده‌تر پروژة 2012 هستیم، به نحوی که به طور متوسط در هر ماه دو فیلم یا مستند جدید تولید شده است:

ـ مستند نوسترآداموس 2012 شبکة هیستوری (History):
این مستند تأثیرگذار و بسیار قوی در ماه ژانویه پخش شد که تاکنون بارها برای مخاطبان تکرار شده است. در این مستند ادّعا شد، جنگ جهانی سوم در راه است و یک طرف ماجرا بر عهدة مسلمانان است. در این مستند پایان دنیا در سال 2012م. را ایرانیان رقم می‌زنند.

ـ 2012 شمارش معکوس تا آرمگدون (2012, Count down to Armageddon):
این مستند بسیار جالب را شبکة «دیسکاوری» در ماه فوریه پخش کرد. در اینجا مجال گفت‌وگو از روابط این شبکه با صهیونیسم نیست و فرصت دیگری می‌طلبد. در این مستند به دنبال دجّال و پایان دوران می‌گردند و در این سیر تحوّل، مصادیق دجّال را کشف می‌کنند: ابتدا ناپلئون بناپارت را دجّال می‌دانستند، سپس اذهان به سمت هیتلر معطوف شد و در پی آن دیگر گزینه‌ها امام خمینی(ره)، رهبر کرة شمالی، بن لادن و در نهایت مهم‌ترین گزینه آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران را دجّال می‌دانند. جالب این است که سال 2012 م. آخرین ماه‌های دولت آقای احمدی نژاد و زمان برگزاری صهیونیستی‌ترین المپیک تاریخ در «لندن» است که آرم آن، هم‌ نشان دهندة دو واژة 2012 و Zion است.

ـ فیلم آگاهی (Knowing):

این فیلم در ماه مارس ساخته شد که پیش از این درباره‌اش سخن گفتیم.

ـ تأثیر نوستر آداموس The Nostradamous Effect
این مستند 12 قسمتی دربارة پیش‌گویی‌ها و شخصیت نوسترآداموس ساخته شده و در ماه مارس پخش شد و الآن پس از اتمام 12 قسمت در حال پخش مجدّد است.

ـ فیلم فرشتگان و شیاطین (Angles & daemons)
این فیلم همان‌طور که گفتیم به داوینچی کد 2 معروف، در ماه آوریل اکران شد.

ـ 21دسامبر 2012
مستندی که در ماه سپتامبر پخش شد.

ـ فیلم 2012
در ماه اکتبر دو فیلم با مضمون 2012 پخش ‌شد. جالب است بدانیم که فیلم 2012 از معدود و انگشت‌شمار فیلم‌هایی بود که هم‌زمان و در یک تاریخ مشخّص در تمام جهان اکران شد.

همین طور که مشاهده می‌شود، فیلم 2012 جزو بسیار کوچکی از پازل پروژة 2012 که با هدف معتقد ساختن مخاطبان به جادو، پیش‌گویی، رمزخوانی و بحران‌های آخرالزّمانی به خصوص در سال 2012 م. رقم خورده است. در این فیلم در واقع چکیده‌ای از همة آنچه گفته شده است، در قالب یک فیلم جمع و با هزینه‌ای بس هنگفت به خورد مخاطب جهانی داده می‌شود؛ مجموعه‌ای از بحران‌های آخرالزّمانی طبیعی، مانند سیل، زلزله، باران‌های هولناک و...  و خلاصه، همة آنچه در طول سال‌ها و ضمن ده‌ها فیلم و به عنوان بحران‌های پیش روی بشر در آخرالزّمان به بینندگان نشان داده می‌شود.

از جمله نکات جالب فیلم 2012 این است که در این فیلم رئیس‌جمهور سیاه پوست آمریکا کشته می‌شود و او را نجات نمی‌دهند، گویا بنا دارند در این سال برای التهاب آفرینی مضاعف، ‌اوباما را ترور کنند و از همین الآن اذهان جهانی را برای پذیرش موضوع آماده می‌سازنند؛ در این فیلم چهرة مثبت و موجّه از سیاهپوستان ارائه شده که آن را به فیلم سیاهان نیز می‌شناسند.
 



در این فیلم همانند فیلم آگاهی تنها عدّه‌ای مشخّص و انتخاب شده نجات می‌یابند، با این تفاوت که در این فیلم راه نجات در سوار شدن بر یک کشتی است.
علاوه بر فیلم‌های یاد شده در طول این مدّت چند مجموعه و فیلم انیمیشن و طنز نیز دربارة 2012 ساخته شده که به آنها نمی‌پردازیم.

    بازار نشر و پروژة 2012
با نگاهی سریع و اجمالی به راحتی می‌توان عناوین کتاب‌هایی را مشاهده کرد که از سال 2004 م.
یعنی پیش از اکتشاف خارق العادّة
پیش‌گویی‌های مصوّر نوستر آداموس در این باره تألیف و منتشر شده‌اند. جالب است بدانیم تعداد این کتاب‌ها بالغ بر50 مورد می‌شود! که در اینجا مجال پرداختن به همة آنها نیست. مضمون اصلی حدود یک پنجم از این کتاب‌ها دربارة یک مسلمان یا ایرانی است که به طور فردی یا با حمایت دولت به نبرد هسته‌ای با اسرائیل یا اروپا مبادرت می‌ورزد و این گونه جنگ جهانی سوم آغاز می‌شود.

شایان ذکر است که منظور ما در این نوشتار این نیست که پروژة مذکور در هزارة سوم و پس از سال2000 یا 2001 م. طرّاحی شده، بلکه به طور مسلّم سال‌ها پیش از آن طرّاحی و در این سال‌ها کلید اجرای آن زده شده است؛ همانند پروژة نابودی برج‌های دوقلو.

در این باره اسناد متحیّر کننده‌ای وجود دارد که در ایّام جنگ جهانی دوم؛ یعنی قریب به نیم قرن پیش از رخداد این طرح، در سال 2001 م. جزئیّات آن نهایی و مصوّب شده بود.
 



  •        2012  و جریان فراماسونری

همان طور که گفته شد، زمان رخداد پیش‌گویی‌ها 21/12/2012 م. ساعت11:11 اعلام شده است. مشاهده می‌شود که عموم این ارقام، مرکّب از اعداد 1 و 2 است. به یاد داشته باشیم که یازده عدد مقدّس فراماسونرهاست. عدد یازده در واقعة انفجار برج‌های دوقلو نیز به طور چشم‌گیری قابل مشاهده و ردگیری بود. شعار اینکه دانستن، همه چیز است و تلقین اینکه شما با دانستن آینده می‌توانید آن را به نفع خود تغییر دهید، در واقع نوعی تحریک غرایز و حبّ نفس مخاطبان است که برای حفظ جان خود و فرار از نابودی به سمتی سوق پیدا کنند که مطلوب و در راستای برنامه‌های آنان است. نوع تصاویری که به خصوص در فیلم 2012 دربارة نابودی و متلاشی شدن زمین نشان داده می‌شود، همه در راستای تحریک احساسی بیشتر مخاطب و تقلیل قوای عقلانی و تحلیل منطقی اوست. اگر شما اینترنت را جست‌وجو کنید، نتایج جالبی را مشاهده خواهید کرد. گفته شده است که، زلزلة «هاییتی» و «شیلی» و امثال آن نشانه‌هایی از نزدیک شدن به بحران‌های 2012م. است.

نکتة بسیار مهم، همان جمله‌ای است که در پایان مستند نوسترآداموس 2012 گفته می‌شود که، شاید تقدیر عالم به نحوی رقم خورده باشد، امّا در نهایت این بشر است که سرنوشت نهایی خود را رقم می‌زند و نه هیچ کس دیگر.
 
در مجموعة این آثار چند سناریو به عنوان سرآغاز پایان دوران بیان شده که به اجمال عبارتند از:

ـ بحران‌های طبیعی: مانند سیل و زلزله‌های ویرانگر؛
ـ فقر و قحطی جهانی: ناشی از بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های آمریکایی؛
ـ حملة اتمی ایران به اسرائیل و حمایت اروپا و آمریکا از اسرائیل (هولوکاست هسته‌ای ایران)؛
ـ جنگ صلیبی مسلمانان و مسیحیان که مسلمانان آغازگر آن هستند.

منبع مطلب 


89/3/31::: 7:15 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اما من وا مانده این عالم خاکی باز هم جا ماندم . میخانه را نبستند جام مرا شکستند ...
+ بهره ما از ماه رجب چیست ؟
+ در دنیا اگر خودت را مهمان حساب کنی وحق تعالی را میزبان! همه غصه ها می رودچون هزارغصه به دل میزبان است که دل میهمان از یکی از آنها خبر نداردهزار غم به دل صاحبخانه است که یکی به دل مهمان راه ندارد http://tabehesht.parsiblog.com